ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορειται να επικοινωνησετε μαζι μου για οποιοδηποτε σχολιο ή απορια σας στα παρακατω mail :

ioannisrigas@yahoo.gr

ioannisrigas@in.gr



Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

SOS ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΩ

Θα ήθελα μέσω της ιστοσελίδας σας να κάνω γνωστό στους δημοτικούς μας άρχοντες ότι οι άπορες οικογένειες του δήμου αντιμετωπίζουμε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, καθώς από φέτος ο δήμος πήρε απόφαση να μην μας χορηγήσει την οικονομική ενίσχυση των 300 ευρώ που παίρναμε κάθε χρόνο.


Επίσης φέτος τα Χριστούγεννα και τώρα το Πάσχα δεν μας δόθηκε η δωροεπιταγή των 50 ευρώ για να πάρουμε τα χρειαζούμενα και να κάνουμε Ανάσταση εμείς και οι οικογένειες μας.


Το πρόβλημα μας αυτό το είπα στον κ. Δήμαρχο το Πάσχα και η απάντηση του ήταν ότι οι δωροεπιταγές κόπηκαν.


Επίσης έψαξα τον κ. Μπαλαλή Μεγάλη Εβδομάδα αλλά από το γραφείο του μου είπαν ότι απουσίαζε εκτός Κω.


Σημειώστε ότι μου κόψανε και την αναπηρική σύνταξη πριν από ένα μήνα είμαι 52 ετών ανάπηρος από 4 εγκεφαλικά και δεν έχω να πληρώσω ούτε τον νευρολόγο-ψυχίατρο για να περάσω ξανά από πρωτοβάθμια επιτροπή στη Ρόδο.


Επίσης το παιδί μου είχε πρόσφτα και δεύτερο ατύχημα και χρειάστηκε υποστήριξη.
Είμαι σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω.


Σας Ευχαριστώ.
Τρούμπας Γεώργιος
Δημότης Κω.

http://act-blogers.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περι αντιγραφης...

Related Posts with Thumbnails