ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορειται να επικοινωνησετε μαζι μου για οποιοδηποτε σχολιο ή απορια σας στα παρακατω mail :

ioannisrigas@yahoo.gr

ioannisrigas@in.gr



Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ανέκδοτο: Ένας ετοιμοθάνατος Παοκτσής


Ένας ετοιμοθάνατος ΠΑΟΚτσής και λέει στον γιο του:


- Γιε μου, η τελευταία μου επιθυμία είναι να γραφτώ στον σύνδεσμο του Άρη και πρέπει να μου την εκπληρώσεις.....



- Τι λες ρε πατέρα; Εμείς είμαστε φανατικοί ΠΑΟΚτσήδες, γήπεδα, συνθήματα, εκδρομές και τώρα θες να σε γράψω στον Άρη.


- Είναι η τελευταία μου επιθυμία και πρέπει να το κάνεις.


Τι να κάνει και ο γιος, πάει και γράφει τον πατέρα του στον Άρη.


- Εντάξει πατέρα, σε έγραψα.


- Ουφ, τώρα μπορώ να πεθάνω ήρεμος, ένας Αρειανός λιγότερος!





skandalistes.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περι αντιγραφης...

Related Posts with Thumbnails