ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορειται να επικοινωνησετε μαζι μου για οποιοδηποτε σχολιο ή απορια σας στα παρακατω mail :

ioannisrigas@yahoo.gr

ioannisrigas@in.gr



Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΣΚΕΨΗ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ ΤΩΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ...

Ολυμπιακος είμαι και στην αρχή παρασύρθηκα και χάρηκα με την κατάντια του αιώνιου αντιπάλου. Οταν όμως επανήλθε η λογική μου , θυμήθηκα τον δικό μας Σαλιαρέλη και μελαγχόλησα. Ο Παναθηναικός είναι πολύ μεγάλη ομάδα για να μπορέσει να τον σβήσει ένας απαράδεκτος τύπος σαν τον Βγενόπουλο. Τώρα τον έμαθαν και όσοι δεν τον είχαν καταλάβει από την αρχή. Ο ΠΑΟ πρέπει και θα σταθεί όρθιος , θα βρεθεί υγιής λύση αργά ή γρήγορα. Και μακάρι να μπορέσουν σύντομα να βγούν από το αδιέξοδο και η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ και να δυναμώσουν πολύ και οι υπόλοιπες ομάδες. Σ αυτήν την τραγική οικονομική συγκυρία το ποσόσφαιρο είναι μια διέξοδος δυό ωρών χαράς για εκατομμύρια κόσμου. Ποιά χαρά μπορεί να μου δώσει η ομάδα μου όταν στα 15 χρόνια χάνει μόνο 2 πρωταθλήματα , χωρίς να πάιζει τις περισσότερες φορές μπάλα , απλώς γιατί είναι μισοπεθαμένη και κερδίζει τους πεθαμένους ? Ποια χαρά και διασκέδαση μπορώ να αισθανθώ σαν φίλαθλος - παρ΄όλο που θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο οπαδό - με το απαίσιο ποδόσφαιρο που βλέπω κάθε Κυριακή από όλες ανεξαιρέτως τις ομάδες? Πάντα χαιρόμουνα όταν έχανε ο αιώνιος. Τώρα όμως καταλαβαίνω ότι το Ελληνικό ποδόσφαιρο έχει απόλυτη ανάγκη από δυνατό ΠΑΟ , ΠΑΟΚ , ΑΕΚ Αρη Λάρισα, Βόλο κλπ.


tsotsos


ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περι αντιγραφης...

Related Posts with Thumbnails