Τις δραστηριότητές της Shell στην Ελλάδα απέκτησε η Motor Oil, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της.
Η συμφωναία αφορά τη διακίνηση και εμπορία καυσίμων μέσω του δικτύου των 700 περίπου πρατηρίων καυσίμων που φέρουν το σήμα της,....
τις συνοδευτικές ιδιόκτητες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις καυσίμων συνολικής χωρητικότητας 137.000 κ.μ. (Καλοχώρι, Αμφιλοχία, Πέραμα, Χανιά, Αλεξανδρούπολη, Ρόδος), την ανάμιξη και παρασκευή λιπαντικών στις εγκαταστάσεις στο Πέραμα, την αποθήκευση και διανομή χημικών, και το 49% της εμπορίας αεροπορικών καυσίμων.
Η μεταβίβαση των εν λόγω δραστηριοτήτων θα πραγματοποιηθεί μέσω της απόκτησης του 100% των μετοχώντης εταιρείας Shell Hellas A.E. η οποία, μετά την ολοκλήρωση της αναδιοργάνωσης που υφίσταται και ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, θα ενσωματώνει τις δραστηριότητες αυτές.
Το υπολοιπόμενο 51% της εμπορίας αεροπορικών καυσίμων θα παραμείνει υπό τον έλεγχο της Shell Overseas Holding Ltd.
Η δραστηριότητα της εμπορίας λιπαντικών με το εμπορικό σήμα Shell δεν αποτελεί μέρος της ως άνω περιγραφόμενης συμφωνίας.
Η αξία της συναλλαγής θα ανέλθει σε 219,1 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα συμφωνήθηκε η διατήρηση του εμπορικού σήματος της Shell στα πρατήρια καυσίμων που αποτελούν αντικείμενο της συναλλαγής για περίοδο τουλάχιστον 5 ετών, ενώ το πιο πιθανό είναι να εξακολουθήσει να υφίσταται και μετά απο το διάστημα αυτό.
Η διατήρηση του γνωστου σήματος εξαρτάται και απο την - πιθανότατη - διατήρηση και του σήματος της ΒP, απο την εταιρία Ελληνικά Πετρέλαια.
Επιπρόσθετα, η Motor Oil (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ήρθε σε συμφωνία με τη Shell Gas (LPG) Holdings BV για τη μεταβίβαση από την τελευταία του 100% των μετοχών της Shell Gas A.E.B.E. Υγραερίων, εταιρείας μέσω της οποίας ο Όμιλος Shell δραστηριοποιείται στον κλάδο του υγροποιημένου αερίου στην Ελλάδα.
Η αξία της συναλλαγής θα ανέλθει σε 26,5 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι οι προαναφερθείσες συμφωνίες τελούν υπό την έγκριση των αρμόδιων εποπτικών αρχών και των επιτροπών ανταγωνισμού.
Η Shell είχε προέλθει από τη συγχώνευση το 1907 της ολλανδικής Royal Dutch Ρetroleum Company και της αγγλικής Shell Τransport and Τrading Company.
H Shell ήρθε στην Ελλάδα, στη διάρκεια του Μεσοπολέμου.
Η δραστηριότητα της τότε ήταν εξαιρετικά μικρή, όμως τη δεκαετία του ΄50 άρχισε και αυτή να δραστηριοποιείται εντατικά και να ανταγωνίζεται την ΒΡ.
Η Shell Ηellas το 2008 παρουσίασε ζημιές 14,1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών προ φόρων 21,1 εκατ. ευρώ στη χρήση 2007.
Στα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνεται πρόβλεψη για επιβάρυνση από το πρόστιμο των 19,7 εκατ. ευρώ που έχει επιβληθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς έχει ασκηθεί έφεση κατά της απόφασης.
Οσο για την Motor Oil, sτα τέλη της δεκαετίας του ΄60 άρχισαν οι προσπάθειες ίδρυσης του διυλιστηρίου της, στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, από τον αείμνηστο Νίκο Ι. Βαρδινογιάννη.
Η προσπάθεια ολοκληρώθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ΄70.
Άντε και σε καλή μεριά η shell που πήρε ο Βαρδής όμως να του θυμίσουμε την επιστολή που απέστειλε ο εργαζόμενος που απολύθηκε και ήταν σε απαράδεκτες συνθήκες χωρίς κλιματιστικά. Και βγαίνει ο Τζίγγερ με τα καπέλα των μεταλλωρύχων να μας πει ότι είναι κοντά στους...
εργαζόμενους! Τι λέτε ρε μάγκες; Μιλάμε ότι σε 3 χρόνια θα έβγαινε στην σύνταξη ο άνθρωπος και τον εξουδετερώσατε. Αλλά ποιος να μιλήσει για αυτά τα θέματα; Το ΚΚΕ ή άλλο κόμμα που μιλάμε μόνο γενικά και αόριστα;
εργαζόμενους! Τι λέτε ρε μάγκες; Μιλάμε ότι σε 3 χρόνια θα έβγαινε στην σύνταξη ο άνθρωπος και τον εξουδετερώσατε. Αλλά ποιος να μιλήσει για αυτά τα θέματα; Το ΚΚΕ ή άλλο κόμμα που μιλάμε μόνο γενικά και αόριστα;
WWW.TROKTIKO.BLOGSPOT.COM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου