ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορειται να επικοινωνησετε μαζι μου για οποιοδηποτε σχολιο ή απορια σας στα παρακατω mail :

ioannisrigas@yahoo.gr

ioannisrigas@in.gr



Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

MASSA vs SCHUMACHER


Ο Βραζιλιάνος είναι δυσαρεστημένος με την κίνηση του Γερμανού στον Καναδά
Μπορεί να τους συνδέει στενή φιλία, μία σχέση που μπορεί να χαρακτηριστεί ως σχέση μέντορα και μαθητή αλλά μία στιγμή ήταν αρκετή για να υπάρξει ένταση....


 Ο λόγος για τον Felipe Massa και τον Michael Schumacher, με τον Βραζιλιάνο να είναι ακόμα έντονα δυσαρεστημένος από την κίνηση του οδηγού της Mercedes να τον στείλει στο γρασίδι κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Καναδά. Μία κίνηση που ανάγκασε τον οδηγό της Ferrari να μπει για μία ακόμα φορά στον επεισοδιακό για εκείνον αυτό αγώνα στα pit, για αλλαγή εμπρός πτέρυγας.

«
Ήταν ένα κακό Σαββατοκύριακο, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι είχα ένα καλό μονοθέσιο για τον αγώνα και ευελπιστούσα να κερδίσω πολλούς βαθμούς. Ωστόσο μετά ενεπλάκην στο ατύχημα της πρώτης στροφής, όπου έγινα σάντουιτς ανάμεσα σε Button και Liuzzi, συμβάν που μου στέρησε κάθε ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα. Παρ’ όλα αυτά όδευα προς έναν τερματισμό στους βαθμούς αφού ήμουν δέκατος και μάλιστα κέρδιζα έδαφος. Ο Michael, που ήταν μπροστά μου ήταν σχεδόν τρία δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο αργός ενώ χειρότερο ρυθμό από εμένα είχε και ο Buemi, που ήταν μπροστά από τον Schumacher. Θα μπορούσα λοιπόν να είμαι όγδοος. Τότε έγινε το συμβάν με τον Michael. Με έκλεισε υπερβολικά. Φρέναρε στα δεξιά και κινήθηκε προς τα αριστερά, όπου βρισκόμουν εγώ. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα καθώς ήμουν ήδη στα φρένα και όταν ήρθε πάνω μου, έσπασε την εμπρός μου πτέρυγα», δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ferrari o Massa.

Όμως ο αγώνας του Montreal ανήκει στο παρελθόν και ο 30χρονος Massa καλείται να τον αφήσει πίσω του και να κοιτάξει μπροστά. Εκεί υπάρχει το Ευρωπαϊκό Grand Prix της Valencia…

«
Το θετικό είναι ότι το μονοθέσιό μας ήταν στον Καναδά πολύ πιο ανταγωνιστικό απ’ ό,τι στην Τουρκία, πράγμα που μας δίνει μία ισχυρή βάση ενόψει του αγώνα της Valencia. Βέβαια πρόκειται για ένα σιρκουί πόλης με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με εκείνο του Καναδά. Θα έχουμε όμως πολλές αναβαθμίσεις για την F10, που ελπίζω να μας κάνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικούς», τόνισε ο Massa.

Πέρυσι ο Βραζιλιάνος δεν συμμετείχε στον αγώνα της ισπανικής πόλης αφού ήταν ένας από τους αγώνες που έχασε λόγω του σοβαρού τραυματισμού του. Ωστόσο, το 2008 είχε πανηγυρίσει τη νίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περι αντιγραφης...

Related Posts with Thumbnails